طراحی اپلیکیشن موبایل برای اندروید و آیفون ios android ارزان در تهران

طراحی اپلیکیشن هلدینگ تجارت فود

هلدینگ تجارت فود جهت ارائه محصولات باکیفیت و با استاندارد بین المللی از منابع انسانی با تجربه و همچنین فناوری مدرن و روز دنیا بهره گرفته شده است. هدف اصلی شرکت اطمینان از ارائه محصولات با کیفیت، تحویل به موقع و ارائه خدمات و مشاوره کارآمد به مشتریان می باشد.

همانطور که میدانید ، اپلیکیشن موبایل امکان ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان بر حسب علایق، مکان، استفاده، رفتار و غیره را فراهم می کند. با اپلیکیشن موبایل بهتر می توان یک تجربه سفارشی شده برای مشتریان فراهم کرد. سفارشی سازی علاوه بر بهبود تجربه مشتریان، نرخ تبدیل مشتریان را نیز افزایش می دهد. به عبارت دیگر باعث میشود که مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصولات یا خدمات داشته باشند.

طراحی این اپلیکیشن توسط تیم نتوتک | Netotech  انجام گردیده است و بر روی سیستم عمل هایی نظیر Android و Ios در حال اجرا میباشد.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

نتوتک طراحی سایت کلینیک زیبایی شما را با جدیدترین و بروز ترین متد های روز دنیا انجام می دهد. همچنین ما برای شما طراحی وبسایت کلینیک زیبایی را به صورت کاملا اختصاصی انجام می دهیم.

طراحی سایت زیبایی و آرایشی

تیم نتوتک طراحی سایت زیبایی و آرایشی شما را با جدیدترین و بروز ترین متد های روز دنیا انجام می دهد. همچنین ما برای شما طراحی وبسایت زیبایی و آرایشی را به صورت کاملا اختصاصی انجام می دهیم.

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

تیم نتوتک طراحی سایت تجهیزات پزشکی شما را با جدیدترین و بروز ترین متد های روز دنیا انجام می دهد. همچنین ما برای شما طراحی سایت لوازم پزشکی را به صورت کاملا اختصاصی انجام می دهیم.

شماره تماس مشاوره رایگان

09120808474

دریافت اعتبار 6 میلیون تومانی

تخفیف باشکاه مشتریان نتوتک