فایلینگ املاک هوش مصنوعی نیتو nito

فایلینگ املاک نیتو یک مجموعه حرفه‌ای و جامع در زمینه مدیریت فایل های املاک است که با ارائه سیستمی مدرن و کامل، مشاوران املاک و مشتریان را در بهره‌گیری بهتر از منابع ملکی و اجاره‌ای کمک می‌کند. این سیستم دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که به شما کمک می‌کند تا مدیریت املاک خود را بهبود بخشید و از تجربه بهتری برای مشتریانتان ایجاد کنید.

ویژگی‌های برجسته نیتو شامل موارد زیر می‌شود:

مدیریت اطلاعات ملکی:

با فایلینگ املاک نیتو، شما می‌توانید به آسانی اطلاعات ملکی را وارد کنید، از جمله مبلغ رهن و اجاره، متراژ، شماره تلفن مشتری و مالک. این امکان به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را به سرعت و دقت ثبت و در دسترس داشته باشید.

جستجوی پیشرفته :

مشاوران املاک می‌توانند از قابلیت جستجوی پیشرفته نیتو بهره‌برده و ملک‌های متناسب با نیازهای مشتریان را با دقت بیشتری پیدا کنند. این جستجوی پیشرفته شامل فیلترهای متنوعی مانند مبلغ رهن و اجاره، متراژ، و موقعیت جغرافیایی است.

مدیریت تماس‌ها:

نیتو به شما امکان مدیریت تماس‌ها با مشتریان و مالکان را می‌دهد. شما می‌توانید تماس‌ها را ثبت کنید و اطلاعات تماس را به راحتی به اشتراک بگذارید.

پنل کاربری کاربرپسند:

نیتو دارای یک پنل کاربری کاربرپسند است که به مشاوران املاک امکان مدیریت ملک‌ها و تماس‌ها را به راحتی می‌دهد. این پنل قابلیت‌های اصلی را با طراحی ساده و دسترسی آسان فراهم می‌کند.

آموزش کار با سیستم مدیریت :

پس از وارد شدن به سیستم میتوانید از قسمت ” آموزش کار با نیتو ” نحوه استفاده و کار با این سیستم را به صورت کامل یاد بگیرید. ( خیلی راحته نگران نباش ) . البته تیم نیتو تا وقتی که به راحتی با سیستم آشنا بشی کنارت هست .

امنیت و حریم خصوصی:

ما از استانداردهای امنیتی بالا برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده می‌کنیم تا حریم خصوصی مشتریان و مالکان را تضمین کنیم.

پشتیبانی و آپدیت‌های مداوم:

تیم پشتیبانی ما آماده است تا به شما در هر مرحله از استفاده از نیتو کمک کند. همچنین، ما به‌طور مداوم به بهبود و ارتقاء سیستم نیتو می‌پردازیم تا شما همیشه از ابزارهای به‌روزی برای مدیریت املاک خود استفاده کنید.

نیتو با این ویژگی‌های پیشرفته و کارآمد به شما کمک می‌کند تا مدیریت املاک خود را به سادگی و کارآیی بیشتری انجام دهید و تجربه بهتری برای مشتریانتان فراهم کنید. برای اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره، با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

نتوتک طراحی سایت کلینیک زیبایی شما را با جدیدترین و بروز ترین متد های روز دنیا انجام می دهد. همچنین ما برای شما طراحی وبسایت کلینیک زیبایی را به صورت کاملا اختصاصی انجام می دهیم.

طراحی سایت زیبایی و آرایشی

تیم نتوتک طراحی سایت زیبایی و آرایشی شما را با جدیدترین و بروز ترین متد های روز دنیا انجام می دهد. همچنین ما برای شما طراحی وبسایت زیبایی و آرایشی را به صورت کاملا اختصاصی انجام می دهیم.

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

تیم نتوتک طراحی سایت تجهیزات پزشکی شما را با جدیدترین و بروز ترین متد های روز دنیا انجام می دهد. همچنین ما برای شما طراحی سایت لوازم پزشکی را به صورت کاملا اختصاصی انجام می دهیم.

شماره تماس مشاوره رایگان

09120808474

دریافت اعتبار 6 میلیون تومانی

تخفیف باشکاه مشتریان نتوتک